Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 22-07-2011 18:14:52
Computers & Telefonie

Hoe klantenservice tele2 te passeren?

M.i. zou u de zaak kunnen bespoedigen door voor haar een aangetekende brief te sturen aan tele 2

geef daarin aan dat vanaf 11 juli geen gebruik gemaakt kan worden van tele2.

stel tele 2 in gebreke en geef een uiterlijke termijn van 10 werkdagen om een goed werkende verbinding te realiseren.

geeft aan dat mocht niet binnen deze termijn een goed werkende verbinding is, u per direct kosteloos de overeenkomst ontbindt.

btw

tele2 webcare is op twitter te bereiken:
http://twitter.com/#!/tele2webcare">klik hier

contactgegevens tele2: http://newsroom.tele2.nl/contact/">klik hier