Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-07-2011 20:46:19
Computers & Telefonie

Abonnement pretium betalen of niet? wie kan ons helpen?

Liebe swanica,

dit is al een enigszins oud topic.

er is geen enkel geval bekend waarin pretium een incassoprocedure heeft ingezet tegen een consument. er is wel een http://members.home.nl/vd.kraats/pretium/index.htm#kantonrechter.">uitstekend gedocumenteerde zaakl van een consument die bij de kantonrechter via een hoger beroep tegen een uitspraak van de geschillencommissie, uiteindelijk won.

u moet het wel goed aanpakken en niet zomaar niet betalen:
schrijf een aangetekende brief met ontvangstbevestiging aan pretium.
1. u legt daarin de heer nyks uit waarom hij geen recht heeft op betaling van het door pretium bv / pretium telecom bv gevorderde bedrag. het gaat hier om uw verhaal over uw situatie. dat kan zijn: misleiding bij de verkoop, koppelverkoop, enzovoort.
2. u deelt de heer nyks mee dat u niet zult betalen, dat u de incasso zult blokkeren en dat u reeds geïncasseerde bedragen zult laten terugboeken.
3. u stelt hem voor, dat als hij het daar niet mee eens is, om een incassoprocedure tegen u in te zetten.
4. u deelt hem mee dat u de dagvaarding om voor de kantonrechter (bij voorkeur in uw woonplaats) te verschijnen met vertrouwen tegemoet ziet.

voor nadere details verwijs ik u naar http://herrdoktoroetker.angelfire.com/">de telefoongids.

gesundheit!
herrdoktoroetker