Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-07-2011 07:29:16
Vrije tijd & Tuin

Nationale fotostudio bv.

Oneinamillion schreef op dinsdag 26 jul 2011, 23:20: hey,

ik kreeg gister ook de mail dat ik geselecteerd was voor een fotoshoot met de garantie dat ik zeker 4 shoots in 1 jaar zou krijgen, zoniet geld terug garantie. hier ben ik dan ook op ingegaan en heb een afspraak gemaakt voor zaterdag 13 augustus. de jongeman die ik sprak was erg aardig en beleefd. wat mij opgevallen is aan de reacties die ik nu gelezen heb is dat er staat dat er altijd bij het bellen gevraagd werd of het goed was of het gesprek opgenomen werd, echter is mij dit niet gevraagd.

ik heb natuurlijk toen ik thuiskwam en dit allemaal gelezen had de afspraak meteen via email afgezegd en mijzelf in de cc: gezet. dit gebeurde allemaal binnen de 7dagen afzeg termijn want kbelde vandaag en heb nog geen 2 uur later afgezegd.

heb ik nu kans dat ik toch nog een rekening binnen kan krijgen of ergere gevolgen? ik neem aan dat ik erg sterk sta nu ik alles via internet gelezen heb en ook nog een kopie heb van mijn mailtje naar nationale fotostudio.

p.s. ik ben zelf via hyves benadert maar heb het profiel dat mij daarmee benadert heeft aangegeven als niet ok en ook geblokkeert.

grtzzzz
mijn voorkeur gaat uit naar schriftelijk aangetekend afzeggen. dan kan er zeker geen misverstand over ontstaan. tenzij u al een bevestiging van de opzegging per email heeft ontvangen. deze dan afdrukken en langdurig ( minimaal 5 jaar) bewaren.

copie brief + verzendbewijs bewaren!