Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-08-2011 14:26:05
Vakantie & Reizen

Overboeking van vakantie

Ik zal wel simpel zijn maar ik begrijp dat hele begrip "overboeking" niet. een hotel c.q. appartementencomplex weet toch precies hoeveel kamers/appartementen ze beschikbaar hebben. wordt het geboekt dan is het bezet. simpel. voor mij staat het woord overboeking synoniem aan oplichting en moet er eindelijk iets aan gebeuren. leg overal waar het kan je klacht neer, maar actie achteraf levert niet veel meer op, denk ik.

mijn zoon had laatst 2 stoelen geboekt bij de klm, in december, en de vlucht zou plaatsvinden in juni. toen ze op schiphol kwamen werd er gezegd dat ze (waarschijnlijk) niet mee konden, "de vlucht was overboekt". omdat ze in december al geboekt hadden, "dus goedkoper ticket" waren ze onderop de lijst gezet. gelukkig konden ze toch mee, ook omdat ze zich niet weg lieten sturen: ze vlogen zelfs business-class, met lege stoelen naast zich..........