Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-08-2011 20:54:20
Vakantie & Reizen

Overboeking van vakantie

Lydieslabbers schreef op zaterdag 30 jul 2011, 22:18: wij zijn met 10 meiden en hadden het appartement goya geboekt bij gogo. we hadden daarbij 2 kamers van 5-8 personen. bij de boeking hebben wij aangegeven een appartement naast elkaar te willen hebben. bij aankomst kreeg de helft van onze groep te horen dat ze overboekt zijn en naar een ander appartementencomplex zijn verplaatst. dit appartementencomplex heet arquus 4. wij wilden echter niet gesplitst worden in twee groepen in twee verschillende appartementencomplexen. daarom hebben wij maar genoegen moeten nemen met 4 kamers van 2-4personen in arquus 4. we hadden geen andere keus. het appartement was ranzig, er waren kakkerlakken en veel schimmel. het appartement goya zag er veel beter uit en veel ruimer en het lag ook dichter bij het centrum. we hebben dus een minder appartement gekregen dan we eigenlijk hebben geboekt en andere kamers dan wij hadden geboekt. wat kunnen wij hier achteraf nog aan doen? een schadevergoeding? we hebben bij de gogo-reisleiding al genoeg geklaagd maar zij hebben er verder niets mee gedaan. de indeling geschied altijd bij de receptie van het hotel/appartement en niet bij een reisbureau,een tip als je met zo,n een grote groep gaat,boek bij het appartement zelf,en boek apart een vlucht is een stuk voordeliger