Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 19-08-2011 17:49:06
Geldzaken & Recht

Huurgeiser, automatisch contract

[quote=jtarroo schreef op vrijdag 19 aug 2011, 16:44]bedankt voor je snelle reactie. onze geiser is ook een fasto. tempus heeft een tijdje geleden een onderhoudsbeurt gedaan en toen stelden ze vast dat de geiser vervangen moest worden. ze hebben toen een nieuwe fasto geplaatst. als ze ons hadden gemeld dat wij de huurders van de geiser waren (wat ze dus niet hebben gedaan), hadden we waarschijnlijk zelf een geiser gekocht. misschien leuk als kassa hier een programma aan zou besteden. volgens mij gebeurt dit dagelijks. nogmaals bedankt voor je reactie!

mocht u besluiten om een nieuwe geiser te kopen. dan raad ik u aan om aantoonbaar de huurgeiser in te leveren bij bedrijf wat eigenaar van de geiser is. verzoek om ontvangstbewijs door bedrijf.

vervolgens ook bij eneco aangeven dat de huur beƫindigd is en om stopzetting van inhouden van huur verzoeken. dit schriftelijk laten bevestigen.

met eneco lukte het om mijn klachten destijds via e-mail in te dienen.