Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-08-2011 01:54:09
Elektronica & TV

Mp3 speler garantie


sillycious schreef op vrijdag 26 aug 2011, 01:22: ik heb met protest ingestemd, maar volgens mij kunnen ze dit niet doen.
waarom zouden ze dat niet kunnen doen?


sillycious schreef op vrijdag 26 aug 2011, 01:22: 2 weken omruilgarantie is toch veel te kort voor een dergelijk apparaat?
hoe kom je daarbij?
wettelijk heb je daar helemaal geen recht op.

sillycious schreef op vrijdag 26 aug 2011, 01:22: waardeloze service van saturn, maar zij blijven volhouden dat dit de normale gang van zaken is, ik had de kassabon moeten lezen, blabla. en dat ik het waardeloze service vind, was mijn mening.
ik ben blij dat het een mening is. een mening die ik niet deel.

sillycious schreef op vrijdag 26 aug 2011, 01:22: is het wel de normale gang van zaken dat als iets dergelijks binnen 1 maand na aankoop stuk gaat, dat er geen nieuw exemplaar wordt gegeven en men een maand moet wachten op reparatie?




dat is inderdaad heel normaal.

als iedereen aan zijn mening rechten kan ontlenen, zou het een puinhoop worden.

en gelukkig is dat niet zo.

zoals stacey al eerder opmerkte: koop=koop en je hebt geen omruil recht.

de verkopende partij is niet verplicht om een leenproduct te verstrekken, is niet verplicht om gelijk een nieuw product te verstrekken.

wat je ook ervan denkt of mening is, is in deze totaal niet relevant. klinkt hard, maar het is echt zo.

de verkopende partij mag zelfs een product dat nog geen dag oud is voor reparatie op te sturen.
dat recht heeft die nu eenmaal.