Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 26-08-2011 14:24:24
Vrije tijd & Tuin

Heli kapot door fabricagefout

Algemene voorwaarden :
"de garantie vervalt: indien de afnemer de zaken heeft verwaarloosd.(b.v chrashen van de helicopter)"

helaas voor deze shop dient de algemene voorwaarden te voldoen aan de wet.

het is namelijk zo dat de verkopende partij aan moet kunnen tonen dat het ook moedwillig is gebeurt en als ze de heli niet eens hebben bekeken kunnen ze zich niet achter deze voorwaarden verstoppen.

schrijf ze een aangetekende brief waar in u eist dat de heli door een derde partij wordt onderzocht.

ten tweede ik lees dat ze maar een maand garantie geven?

dit is zelfs twee jaar na ontvangst van de goederen! (europese wetgeving)

artikel 7. retourneren / zicht termijn dit is zelfs verlengt naar 14 dagen.

maar als ik u was zou ik dit aan haar toe sturen kijken hoe ze reageert.

http://www.consuwijzer.nl/ik_wil_advies_over/elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/ontevredenheid_over_aankoop/basisinformatie/uw_rechten_bij_een_product_dat_niet_goed_ondeugdelijk_is (speelgoed valt hier gewoon onder)

evt kan u hier ook met uw vraag terecht. www.consuwijzer.nl