Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 26-08-2011 15:10:31
Vrije tijd & Tuin

Heli kapot door fabricagefout

[quote=audb schreef op vrijdag 26 aug 2011, 14:24]
het is namelijk zo dat de verkopende partij aan moet kunnen tonen dat het ook moedwillig is gebeurt en als ze de heli niet eens hebben bekeken kunnen ze zich niet achter deze voorwaarden verstoppen.

als jij met je auto tegen de boom rijd en de auto is total loss, kun je ook geen garantie meer claimen als je van te voren erachter kwam dat er iets mis was met de auto en je bent toch door gaan rijden.


[quote=audb schreef op vrijdag 26 aug 2011, 14:24]
ten tweede ik lees dat ze maar een maand garantie geven?

dit is zelfs twee jaar na ontvangst van de goederen! (europese wetgeving)


je hebt het mis.
de verkopende partij is wel voor een langere periode aansprakelijk als het product niet conform de koopovereenkomst geleverd is.

over die 2 jaar garantie is een fabeltje.
dat is helemaal niet zo in de europese richtlijn bepaald.