Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-08-2011 12:36:18
Elektronica & TV

Mp3 speler garantie

Ikbenik schreef op zaterdag 27 aug 2011, 11:48: sillycious schreef op zaterdag 27 aug 2011, 11:31: weet je wat? jullie hebben helemaal gelijk. saturn is goed, en ze hebben het volste recht om een product dat binnen een maand al stuk gaat (nee, niet mijn fout) ter reparatie op te sturen waarvoor je gewoon een maand op moet wachten. wat maakt het uit joh.. normaalste gang van zaken.

maar als jullie het niet erg vinden koop ik er toch niet meer. je zal maar een tv hebben gekocht dat binnen een maand stuk gaat. of een computer. zit je toch maar wekenlang zonder.

weldenkende consumenten zijn jullie. ik mag hopen dat het jullie ook allemaal een keer overkomt. dan zal je wel anders piepen. regels maakt men voor anderen, uitzondering voor zichtzelf.

toedels!



natuurlijk is het vervelend dat het je overkomt.

maar er zit een zeer groot verschil in wat je gevoelsmatig van iets vindt en wat de wettelijke regels zijn.

ik begrijp heel goed dat je nogal gefrustreerd bent dat je die mp3 speler nu moet missen. ik zou daar persoonlijk ook niet vrolijk van worden.

en met alle respect, jij laat je veel te veel leiden door je gevoelens, in plaats van je verstand.


ik heb ook situaties meegemaakt waarbij ik gevoelsmatig compleet zou ploffen en die vent over de balie trekken en een paar blauwe doppen bezorgen!
echter, als je tot 10 telt, een keer diep ademhaalt, en je verstand laat spreken, bereik je er veel meer mee.

en gevoelsmatig ervaar je onrecht en heb je het gevoel dat saturn de boel bedonderd, maar in de realiteit bedonderd saturn je helemaal niet.



dit is al een andere toon. de eerste paar antwoorden kwamen op mij als ts over alsof ik de kwaadstichtster was. ik wilde slechts mijn onvrede uiten over deze in mijn opinie toch klantontvriendelijke oplossing van saturn. ik heb dit namelijk nog nooit eerder meegemaakt bij andere winkelketens.
weer een ervaring rijker, en ik blijf erbij dat de klantvriendelijkheid van saturn slecht is, maar daar is een oplossing voor: ik ga er gewoon niets meer kopen.