Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
sigme - 20-09-2011 20:11:24
Huishouden & Energie

Hornbach gaat gerepareerd apparaat onklaar maken, mag dat zo?

Nou, een naam publiceren maakt me bepaald geen tevreden klant nee.
zaterdag is er een e-mail naar het hoofdkantoor gestuurd, nadat ik daar maandagochtend achteraan gebeld heb is mij maandagmiddag door het hoofdkantoor gemaild dat ze hun excuses aanboden en de vestiging gevraagd hadden met spoed de zaak af te handelen en contact met mij op te nemen.

omdat ik dinsdagmiddag nog niets gehoord had van de vestiging heb ik maar eens gebeld. naar aanleiding van dat telefoontje ben ik teruggebeld met excuses van de vestiging en dat ik het apparaat kon komen ophalen.

bij het ophalen ook nog een waardebon van 25 euro gekregen.

tsja. ik ben blij het ding terug te hebben. nog gerepareerd ook, da's mooi. niet expres stukgemaakt, nog mooier. maar ook de afhandeling vandaag en gister verdient zeker geen schoonheidsprijs.