Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 25-09-2011 07:53:56
Computers & Telefonie

Kpn sluit mij af onaangekondigd

Schriftelijk aangetekend bezwaar maken tegen deze gang van zaken. aangeven dat u niet akkoord gaat met deze eenzijdige opschorting? abonnement wegens faillisement ( terwijl u verplicht bent om abonnement door te betalen) omdat u aan uw betalingsverplichtingen voldoet.
vraag meteen de abonnementskosten terug over de periode dat u al betaald heeft terwijl daar geen dienst tegenover stond.
geeft aan dat als niet terug betaald wordt binnen 30 dagen en u niet kosteloos weer aangesloten bent, u naar de geschillencommissie telecommunicatie gaat om dit als een geschil voor te leggen.

wet_implementatie_europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

als kpn niet binnen 30 dagen schriftelijk gereageerd heeft kunt u ook naar de geschillen commissie stappen, waar u het geschil: eenzijdige opschorting (?) kpn terwijl betalingsverplichting door loopt wegens uw faillisement als een geschil kunt voorleggen.

m.i. is uw abonnement niet beƫindigd omdat de betalingsverplichting zonder dat daar een dienst tegenover staat blijft bestaan.


geschillencommissie telecommunicatie

https://loket.degeschillencommissie.nl/web/site/default.aspx?m=commissie&code=tel">geschillencommissie telecommunicatie