Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

comecme
comecme - 07-10-2011 17:36:43
Geldzaken & Recht

Geen tegenrekening bij het nieuwe pinnen

Helaas is dit nog steeds zo. twee problemen dus:

1) alle pinbetalingen die je doet worden pas een paar dagen later daadwerkelijk afgeschreven, waarbij de datum niet overeenkomt met de datum waarop je betaald hebt.
2) er wordt geen rekeningnummer getoond, waardoor je alleen maar in de omschrijving kunt zoeken naar de naam van een bedrijf of zo. als je je rekeningoverzicht download kun je dus bijna niet alle betalingen aan een bepaald bedrijf bij elkaar zoeken.

heb zojuist ing maar eens gemaild, maar ik verwacht er eigenlijk niets van.