Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 12-10-2011 16:14:23
Computers & Telefonie

Gloednieuwe telefoon, waterschade ?

[quote=hvangent schreef op woensdag 12 okt 2011, 12:39]ik kan wel een second opinion aanvragen maar aangezien het stickertje verkleurd is zal ook daar de conclusie hetzelfde zijn. en bij de verkoper claimen dat het stickertje vermoedelijk al verkleurd was voordat ik het toestel aanschafte zal ook geen succes worden vrees ik. oftewel, ik sta in mijn hemd in dit geval, is er nog iets wat ik kan proberen misschien ?

je mag er vanuit gaan dat een onafhankelijk onderzoek verder kijkt dan een verkleurd stickertje en zoekt naar een oorzaak daarvan, indien aanwezig.
wel betaal je dan weer zo`n 30,- of 40,- aan onderzoekskosten.....
wat je dan kan proberen te verhalen op verkoper/dynafix als zij je ten onrechte hebben afgewezen voor garantie en je hierdoor dus onterecht op (extra) kosten hebben gejaagd.

blijkt er iets niet te kloppen met stickertje en is het onterecht verkleurd en geen sprake van vochtschade dan kun je met onderzoek weer naar verkoper/dynafix en reparatie onder garantie afdwingen omdat hun conclusie onterecht bleek en het dan wel onder garantie valt.
maar recht hebben en recht halen/krijgen zijn altijd 2 verschillende dingen helaas…….