Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

naitsoezn
naitsoezn - 13-10-2011 09:26:49
Voeding & Gezondheid

Klantvriendelijkheid

Ik vind de houding van de winkelier vrij coulant, want die is niet verplicht om mee te werken aan geld retour en/of ruilen. dit is slechts een service en geen consumentenrecht.

de aanbieding gold ook op dat moment en niet twee week later. je moet hierbij niet vergeten dat veel winkeliers iets juist in de aanbieding gooien om van de voorraad af te komen. wanneer het product niet op voorraad is, moet het besteld worden en dat was nou juist niet de bedoeling van de winkelier.