Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vladja
vladja - 13-10-2011 09:54:06
Voeding & Gezondheid

Klantvriendelijkheid

Ik vind deze winkel bijzonder klantvriendelijk. die verdient een pluim!

ze komen je op alle gebieden tegemoet en proberen je te helpen. en dan nog proberen om er nog eens € 30,-- uit te slepen.

de tas, die je cadeau kreeg kostte op dat moment € 99,95. je mag ruilen. dan heb je € 99,95 in te ruilen. kies je dan iets wat op dat moment € 30,-- meer kost, dan moet je gewoon bij betalen.

ik kan de redenering waarom je eventueel recht zou hebben op € 30,-- korting op het vervangende product niet goed volgen. voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten?

vladja