Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vladja
vladja - 13-10-2011 10:33:47
Voeding & Gezondheid

Klantvriendelijkheid

Je hebt € 99,95 om in te ruilen. niet meer en niet minder. en als het artikel er niet is, in de periode dat die prijs geldig is, dan heb je gewoon pech gehad.

aan het feit dat de verkoopster hoopt of verwacht, dat een artikel de volgende week binnen zal komen, kan je geen enkel recht ontlenen.

€ 30,-- is geen laag bedrag om te moeten bij betalen voor de supertas, die je perse wilt hebben. maar als je het vergelijkt met de € 40,-- per week, die iemand krijgt die in de schuldsanering zit, waarvan die persoon een week moet zien te eten en te leven, vind ik het een luxe probleem.

vladja