Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
corine2001 - 13-10-2011 10:47:22
Voeding & Gezondheid

Klantvriendelijkheid

Naitsoezn, ik haal die stukjes eruit omdat ik het duidelijker wilde uitleggen wat het probleem was, niet omdat het zo goed in mijn straatje past, beetje kinderachtig om te zeggen. en wat jij zegt : 'je hebt straks een tas twv 130 voor 30 euro', dat is toch onzin. ik moet 30 euro betalen bovenop het cadeau wat ik van mijn vriend heb gekregen.
van te voren heeft mijn vriend aan de verkoopster gevraagd of de tas geruild mocht worden omdat hij niet wist of ik hem mooi zou vinden, dit was geen probleem volgens de verkoopster. als ik hem dan kom ruilen en de kleuren zijn er niet en ik moet een week later terug komen maar dan wel die 30 euro extra betalen vond ik persoonlijk niet netjes.

en vladja je hebt gelijk, het is heus niet een super bedrag die 30 euro voor een tas die je graag wilt hebben (alhoewel ik 130 euro voor een tas persoonlijk heel veel geld vind), maar dat geldt voor die winkel toch ook? als je daarmee een klant tevreden houdt (en ja ik was een klant, ik had die dag ook een jas van 130 euro gekocht). ik vind het gewoon ook lullig voor mijn vriend, die dacht een leuk cadeau gekocht te hebben, welke geruild kon worden voor een andere kleur, maar waar vervolgens dan wel 30 euro exra voor betaald moet worden omdat hij er toevallig niet is. ik kom in andere winkels meer klantvriendelijkheid tegen, misschien dat ik het daar teveel mee vergelijk.

bedankt voor de reacties.