Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vladja
vladja - 13-10-2011 12:32:19
Voeding & Gezondheid

Klantvriendelijkheid

[quote=sonjaatje schreef op donderdag 13 okt 2011, 12:15]het is natuurlijk wel raar dat als je mag ruilen en ze hebben de gewenste kleur niet dat je dan later de volle mep moet betalen. inderdaad zeer klantonvriendelijk. njij kan er immers niks aan doen dat zij die kleur niet in huis hebben.

bij de hema bv geldt gewoon de aanbiedingsprijs als je binnen 30 dagen ook al is de actie afgelopen het item wil ruilen voor een andere maat of kleur.

het is nog altijd koop = koop in een winkel. ruilen is een dienstverlening en geen recht. iedere verkoper mag daaraan zijn eigen voorwaarden stellen. als die voorwaarden je niet bevallen, moet je ergens anders kopen.

krijg je iets cadeau, dat je wilt ruilen? en wil de winkelier daaraan meewerken? dan heb je die voorwaarden maar te accepteren. die voorwaarden zijn namelijk door de koper geaccepteerd en de voorwaarden schuiven gewoon mee door naar zijn/haar plaatsvervanger.

een speciaalzaak vergelijken met een bedrijf als de hema, dat zijn de bekende appels en peren.

vladja