Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jans2 - 14-10-2011 13:34:40
Voeding & Gezondheid

Klantvriendelijkheid

Uw vriend koopt een tas voor u en vraagt of hij evt.geruild mag worden. dat is geen probleem. u gaat hem inderdaad ruilen. dat is nog steeds geen probleem, alleen is de gewenste kleur er niet. u mag zelfs een dag "te laat" nog komen ruilen, alleen is de juiste kleur er nog steeds niet. het ruilen zelf is steeds geen enkel probleem. later, als de juiste kleur er wel is, moet u ineens een andere prijs betalen. dat hadden ze u ook wel even wat eerder kunnen zeggen lijkt mij. ik kan me voorstellen dat u zich op het verkeerde been gezet voelt. niet erg klantvriendelijk, persoonlijk zou ik niet snel teruggaan naar zo'n zaak.