Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sonjaatje
sonjaatje - 14-10-2011 13:50:51
Voeding & Gezondheid

Klantvriendelijkheid

Het is nog altijd koop = koop in een winkel. ruilen is een dienstverlening en geen recht. iedere verkoper mag daaraan zijn eigen voorwaarden stellen. als die voorwaarden je niet bevallen, moet je ergens anders kopen.

bij aankoop is gezegd dat er geruild mag worden, heb niet gelezen in de posten van ts dat er voorwaarden bij gemeld zijn.

ruilen is een recht, dat recht wordt in dit geval gegeven door de winkelier, er worden verder geen beperkende voorwaarden medegedeeld. klant wil gebruik maken van het recht, maar kan niet omdat de winkel de juiste kleur niet heeft.

heb je een beetje verstand van service en klantenbinding dan bestel je de juiste kleur en ruil je de tas om voor de prijs die er voor betaald is. je bent het als winkelier dan misschien wel niet verplicht, het is wel zo netjes.