Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 17-10-2011 10:40:32
Computers & Telefonie

Simkaart gehackt???

Beste rvos,

jouw klacht is onderzocht en je hebt hier een schriftelijke bevestiging van ontvangen.
als je nog vragen hebt over dit onderzoek raad ik je aan contact op te nemen met het telefoonnummer dat rechtsbovenaan in de brief staat vermeld.

je geeft aan dat de simkaart nu niet meer gebruikt wordt. als het goed is zullen er vanaf dat moment geen gebruikerskosten zijn. je kunt dit nakijken op de rekening die je in november ontvangt.

met vriendelijke groet,

shirley
vodafone webcare nederland