Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tr
treco-star - 13-11-2011 12:49:14
Voeding & Gezondheid

Seniorenalarm

Beste grootvader,
uit uw reactie maak ik op dat ik het niet goed doe, jammer als je eerlijk bent en je niet verschuilt achter nietszeggende keurmerken, onbereikbaar bent of niet reageert. dit is de eerste en de laatste keer dat ik het doe,u beschuldigd eerst iemand die een vraag over ons product stelt dat die door ons zou zijn gesteld om sluikreclame te maken, vervolgens wordt ik beschuldigd dat ik de forumregels overtreedt, iets waar ik overigens niets vanaf weet en tot slot noemt u ons een onbehoorlijk bedrijf dat met argwaan moet worden bekeken.
het antwoord op uw vraag mag het systeem worden uitgeprbeert en dan worden teruggestuurd staat duidelijk vermeld op de site en is dus nee. elke klant krijgt een z.g. virgin systeem d.w.z. dat het nieuw en ongebruikt is als een systeem namelijk is gebruikt kunnen wij het niet meer als 100% betrouwbaar beschouwen en aangezien het hier om een (mogelijk) levensreddend systeem gaat nemen wij geen enkel risico. wij zijn hier dan ook eerlijk in naar de klant zoals wij ook als een van de weinigen op de betaalpagina vermelden dat de klant het recht heeft om het systeem binnen 7 werkdagen retour te sturen - mits ongebruikt!
u heeft mij wel op het idee gebracht om toch meer eens een z.g. klantenreactie pagina aan te maken waar gebruikers hun ervaringen kunnen vermelden.
als u daar misschien een goed idee over heeft dan hoor ik dat graag van u.
met vriendelijke groet,

paul