Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roemenie - 17-11-2011 10:30:04
Huishouden & Energie

Quick step laminaat

Goedemorgen, ik ben nog niet klaar met quick step in belgië en ik heb nu een mail gekregen met het advies om de vetlagen door gebruik van praxis laminaatreiniger te verwijderen maar het is onzeker waarmee schrijft men.
dan komt men met het voorstel om aceton te gaan gebruiken, dat gaan we niet doen omdat aceton uitbijt en dan hoef ik helemaal niet meer bij hen aan te kloppen. ook heb ik ze voorgelegd waarom ze 25 jaar garantie geven op de top-laag terwijl je schriftelijk bericht krijgt dat onze klacht niet behandeld gaat worden.
we gaan alles klaar maken voor de rechtsbijstand en ik blijf open staan voor adviezen van uw kant en met dien verstande dat ik in de toekomst andere mensen kan helpen die dezelfde problemen ondervinden. nu ik geschreven heb dat ik de rechtsbijstand erbij ga halen komen ze plotseling met: misschien is de kwaliteit van de vloer niet in orde en dat zal de winkel in dit geval praxis leiderdorp wel voor u oplossen, dus niet. lukt het daar dan niet dan mogen we weer naar quick - step belgië terug komen met ons schrijven en klachten.
bij het leggen van de vloer vlogen de brokjes er al af en hebben we een ochtend over en weer aan het bellen geweest wat dit voor laminaat was. het zou de kou zijn ? wij hebben dus van het begin af aan getwijfeld aan de kwaliteit van de vloer en het kan toch zijn dat er een slechte partij tussen heeft gezeten ?


dit is het voor nu,

prettige dag, roemenië.