Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

i.
i.jansenk - 26-11-2011 16:17:22
Computers & Telefonie

Belbus inschakelen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 26 nov 2011, 16:08]al bij een telfort winkel langs geweest?

klik http://www.telfort.nl/over/organisatie/winkels/">hier voor de de winkels.


ja die begrepen mijn probleem, maar telfort zelf zegt gewoon "onze rekening kan niet fout zijn" de eerste week van dit abonnement staat helemaal niet eens op de rekening. ik heb hem op 2 september gekregen en wat doe je dan? even proberen, toch? maar telfort houdt strak en stijf vol.
ik ben in merxico 2 x vanuit nederland gebeld, moet ik toch betalen, maar er staat maar 1 x op de rekening, omdat de rekening niet fout kan zijn!!! wie het weet mag het zeggen.
bedankt voor de belangstelling