Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-11-2011 19:35:29
Vrije tijd & Tuin

Nationale fotostudio bv.

Ik ben er gelukkig afgekomen zonder alsnog te moeten betalen. ik heb bij de voorwaarden gelezen binnen 7 dagen kosteloos annuleren en dat heb ik gedaan. ze deden echter wel vaag. ik had een mail gestuurd naar de speciale annuleer email die bij de voorwaarden stond, kreeg vervolgens geen reactie terug dus ik denk straks gaan ze zeggen na die 7 dagen ja die hebben we nooit gehad. dus ik heb gebeld en verteld dat ik een mail heb gestuurd en wil annuleren, hij zag hem staan en zou het regelen. vervolgens paar dagen later krijg ik een mail terug dat ik gemaild had om te annuleren en ze het niet konden vinden die mail. ik heb toen teruggestuurd dat ik die mail gestuurd heb binnen de 7 dagen en dat de afspraak geannuleerd zou worden. toen even niks gehoord en krijg ik 3 dagen geleden een hele mail van jawel de clientmanager die mij persoonlijk ( moest mij zeer vereerd voelen ) een mail stuurde. het was een hele onprofessionele mail en hij herhaalde steeds maar dat het vervelend was dat ik ineens de afspraak annuleerde. ook ging hij uitleggen dat hun er geen winst aan maakten en ik het maar moest uitrekenen. en van de 10,000 aanmeldingen werden er maar 150 uitgekozen waar ik 1 van was. ( hahahah sure ) toevallig dat van die 150 er al 10 in mijn vrienden/school kring zitten. hij had volgens hem intern overleg gehad over mij en wouden oplossingen bedenken omdat het volgens hem zeer waarschijnlijk aan mijn financien zou liggen dat ik de afspraak annuleerde. ook zoiets, wat als er wel persoonlijk iets aan de hand is waardoor ik niet kan, heel vervelend als zij dan er al zeker vanuit gaan dat het aan de financiën ligt en ik het niet kan betalen. hij had 3 oplossingen gevonden zodat ik alsnog kon komen, de afspraak 2maanden verzetten zodat ik kan sparen, de shoot in termijnen betalen, en jawel een persoonlijke korting van 25 euro. ze waren vanalles met mij van plan zoals casting enz omdat ze mij zeeer geschikt vonden. dus vandaar een persoonlijke mail. ugh ugh. ik heb terug gemaild dat ik er alsnog vanaf zie en dat ik geen oplossingen of aanbiedingen meer wens te zien en het erg vervelend vind dat ze zon mail stuurden en van dingen uitgaan die misschien niet eens spelen. ik heb niks meer gehoord, ben benieuwd of ik deze week nog een bericht krijg, maar ga der niet vanuit dit was meer een tweede kans om erin te trappen de afspraak is verder wel geannuleerd en mochten er toch nog problemen komen ze kunnen me niks maken want ik heb binnen 7 dagen geannuleerd zoals in de voorwaarden staat.