Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dc
dcourbois - 30-11-2011 15:57:13
Vrije tijd & Tuin

Heli kapot door fabricagefout

Beste edwin,

ook ik heb in een opwelling een heli gekocht bij sylvia's webshop.
helaas heb ik 3 weken moeten wachten voor ik hem binnen heb gekregen.

ik heb hun meerdere malen gebeld, gemaild, noem maar op.

tot ik de inschrijving heb gedownload en al hun gegevens heb ik gekregen heb ik ze een ingebreke stelling gestuurd.

stom genoeg kreeg ik een half uur later een mail dat hij verzonden was wat fouten gehad bij tnt ( de bekende smoesjes )

nu heb ik de helicopter binnen, nu is hij kapot geleverd, ik zie gewoon zonder hem uitelkaar te halen dat er een tandwiel kapot is.

ik wacht ook nog op een reactie van hun.

als je hun adres gegevens wil om ze een aangetekende brief te sturen laat het even weten. dan mail ik je al hun gegevens door.

met vriendelijke groet

dennis