Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

poltol
poltol - 07-12-2011 11:25:23
Geldzaken & Recht

Is het nu huur of niet!

quote
heb ik nog wel gesproken over een eventueele vervanging van mijn meter, omdat deze echt wel al heel oud is (1974). waarschijnlijk niet kapot!

eerlijk gezegd weet ik dus niet of ik dat moet doen, want volgens de telefoniste zaten daar dan wel degelijk kosten aan verbonden. ze was er niet erg duidelijk over wat voor kosten dat dan waren.

erg vervelend is dat, dat zelfs een infodesk van je energieleverancier je geen duidelijke informatie kan verstrekken.

mvg
personal
einde quote

uw meter is eigendom van de netwerkbeheerder.
bij defect wordt de meter kostloos vervangen.
ouderdom is geen vervangings reden.

wat wel kan gebeuren is dat uw netwerkbeheerder de oude meter t.z.t. gaat vervangen door een slimme meter. ook dat zal dan kosteloos zijn.

u moet voor info bij uw netwerkbeheerder zijn, niet bij uw leverancier.
deze twee horen duidelijk gescheiden te zijn.
u vindt uw netwerkbeheerder op uw energie nota.
vr.gr. poltol