Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-02-2012 14:14:59
Elektronica & TV

Vervangend toestel is goedkoper, mag dat?

Dat er na 1.5 jaar na aankoop geen onderdelen meer verkrijgbaar zouden zijn, is de reinste flauwekul van die reparateur.

als er binnen de garantieperiode geen reparatie meer mogelijk is, dan hoor je een vervangende (buizen) versterker te krijgen, eventueel met bijbetaling als die duurder zou zijn, of al je geld weer terug.

als die printplaat binnen 1.5 jaar al stuk is, dan is dit gewoon een fabrieksfout (of wanproduct) en zat die fout er vanaf het begin al in en dan maakt het niets uit of hij na 2 dagen stuk gaat, of pas na 1.5 jaar.
die versterker had gewoon niet stukken mogen gaan na pas 1.5 jaar. (punt uit!!!)

philips flikt deze geintjes al langer, toendertijd met de senseo (deze werden wel gerepareerd of mensen kregen een nieuwe)
dvd spelers die net na de garantie "no disc" aangaven (onder meer mijn hartstikke dure philips matchline dvd speler) heb toen maar een goedkope lenco speler gekocht, die het nu nog steeds doet!
dure philips koffiezetters (hd5405 en hd5410) die kapot gingen. (verwarmingselement)
philips dect zenia 200 waarvan het basisstation net na 2 jaar er mee ophoudt, mensen kregen toen ook een vervangend product, zelfs na 2 jaar gebruik.

maar goed, mijns inziens heb je gewoon recht op een goed product, die in ieder geval langer moet meegaan dan 1.5 jaar! laat je daarom aub niet afschepen met een goedkoper model en eis gewoon je geld terug!

vriendelijke groeten, dirck