Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-02-2012 15:38:21
Elektronica & TV

Vervangend toestel is goedkoper, mag dat?

Het beste kun je contact opnemen met de "philips consumer care"
http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userlanguage=nl&usercountry=nl">support.philips.com/support/contact opnemen

ze zijn ook actief op verschillende fora, zoals op het tros radar forum, weet niet of ze ook op de kassa site actief zijn.

in de garantievoorwaarden zegt philips onder andere dit:
standaard garantie periode
2 jaar
bij een defect tijdens de garantieperiode ten gevolge van foutief materiaal of vakmanschap, garandeert philips u een kosteloze herstelling of vervanging.


nou lijkt mij dat jouw geval onder "foutief materiaal" valt en misschien zelfs wel onder "vakmanschap" ???

ik zou in ieder geval proberen contact op te nemen met de philips consumer care afdeling.

groet, dirck