Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

m.
m.vanderstegen - 09-02-2012 08:55:58
Huishouden & Energie

Ikstapover.nu

Nou dan zal ik mijn verhaal ook maar toevoegen.

in oktober zijn wij via ikstapover.nu overgestapt van essent naar eon , daarbij hadden wij een stofzuiger als kado bij uitgezocht. de philips marathon.
na 4 weken gaat mijn deurbel en staat tnt voor de deur , met een tv ipv een stofzuiger. ik gebeld met annemarie van ikstapover.nu en blijkt een verkeerde te zijn besteld. zij zegt dat het niet netjes is maar dat er meteen een stofzuiger besteld zal worden. dit zal 6 weken duren. na 6 weken geen stofzuiger , dus ik weer gebeld met annemarie. zij komt tot de conclusie dat er niks besteld is ....daar was ik natuurlijk teleurgesteld over. ze heeft excuses gemaakt en direct in bestelling gezet echt al 100x gebeld met hun en telkens werd er gezegd volgende week komt hij dus niet!!!!!!!. al met al zitten we nu in februari en heb ik nog steeds geen stofzuiger ontvangen. de laatste keer heeft mijn man gebeld dit was 2 weken geleden op een woensdag . toen werd ons gezegd dat hij de week daarop dus vorige week vrijdag geleverd zou worden. waarop ik zei dat ik daar geen vertrouwen meer in had. tot mijn verbazing zegt annemarie "ik ben er helemaal klaar mee " uuuhhhhh sorry hoor maar wie blijft hier nu in gebreken. vervolgens met robin gesproken en die vond de situatie zeer vervelend en heeft ons een compensatie van 10 euro beloofd voor dit gebeuren. maar zoals je misschien kunt raden tot op de dag van vandaag geen stofzuiger. zometeen maar weeeeeeeeeeer bellen en hopen dat er nu uiteindelijk een oplossing komt.. maar heb er een hard hoofd in