Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martijn777 - 09-02-2012 12:41:41
Huishouden & Energie

Ikstapover.nu

O-m-g!! dit is precies wat ik ook steeds te horen krijg: "volgende week, volgende week, volgende week". "we hebben vertraging met de levertijd....".

hoe het er naar uitziet hebben ze dus met alle producten "vertraging van de levertijd". met alle respect, maar volgens mij zijn er niet veel mensen die voor de stofzuiger hebben gekozen en als die ook al vertraging heeft. het is gewoon niet te bevatten deze organisatie, schandalig.

ik krijg steeds meer het idee dat ik nooit die tv (waar ik voor gekozen heb) zal ontvangen. of ik krijg de stofzuiger ;-)

daar bovenop zou ik u, mevrouw van der stegen, aanraden niet meer te bellen! kijk eens op uw telefoonrekening. door die vele keren bellen, tegen 25-30ct p/m, heeft u waarschijnlijk de stofzuiger al zo'n beetje uit eigen zak betaald.
ik krijg het idee dat dit het hele plan is van deze organisatie.

verder zou ik ook nu nog steeds erg graag willen weten wanneer ik de tv kan verwachten. waarschijnlijk zal ik wel weer te horen krijgen "volgende week" maar daar kan ik niet meer akkoord mee gaan. want het begint een beetje irritant te worden.

stuur gewoon de producten waar de mensen recht op hebben! ik zit al vanaf eind december te wachten!

verder, succes met de stofzuiger. ik hoop dat u hem snel zult ontvangen.

mvg,

martijn