Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
louissa - 10-02-2012 16:11:41
Computers & Telefonie

Klacht tele2 ik weet het niet meer

Beste liannebee,

ik heb een aangetekende brief verzonden en het duurde even voordat ze mij belde. uiteindelijk kwamen ze met van die kut voorstellen waar ik geen reet aan heb en heb aangegeven daar alsnog weg te willen zonder afkoopsom.

uiteidelijk ben ik wel afgemeld, en heb aangegeven de gebruikerskosten wel te betelen.
krijg ik een factuur met kosten van het verzenden van het pakket... deze mensen begrijpen het hier echt niet. ik snap niet dat tele2 uberhoudt nog loopt.

goedkoop met de slechste service die er maarr bestaat!!

wat is jouw idee eigenlijk om te ondernemen??

=liannebee schreef op vrijdag 10 feb 2012, 13:34: de klachten over tele 2 zijn niet op 2 handen te tellen, zeg maar.

zoals ik hier op de kassa site lees, zijn er erg veel reacties over tele 2.
ook op de site van tele 2 staan veel klachten.

mijn vraag is of er iets ondernomen kan worden als we ons verenigen,

aan mijn klacht wordt immers al meer dan een half jaar niets verandert.

samen een stap vooruit ??