Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-02-2012 10:45:28
Auto & Vervoer

Iemand ervaring met webwinkel posja??

Voordat ik mijn bestelling plaatste bij fietsfiets.nl heb ik gezocht op ervaringen van anderen. die waren er niet. tot ik het mobiele telefoonnummer googelde en op deze ervaringssite terechtkwam. ik kreeg het behoorlijk warm van de reacties en ook het feit dat er op het mobiele telefooonnummer niet werd opgenomen deed mijn hartslag niet goed. toen nogmaals een email gestuurd en mijn bezorgdheid uitgesproken en verwezen naar deze kassa website. binnen 5 minuten had ik een email terug dat de fiets voor mijn dochter vandaag of uiterlijk vrijdag zou worden afgeleverd en zo niet dan zou mevrouw mariska verdoorn de fiets persoonlijk komen brengen (heemstede-zandvoort is te doen). dat gezegd hebbende was ik niet 100% overtuigd, maar een uur later belde mijn man om te zeggen dat de fiets was afgeleverd door dhl. wat een opluchting!

fietsfiets.nl en posja.nl zouden er goed aan doen om hun back-office op orde te maken. stuur een ontvangst bevestiging, stuur een track and trace code, neem de telefoon op, stuur een eind factuur etc etc. zou hen denk ik een hoop negatieve berichten besparen. ik heb in ieder geval een blij kind op een superleuke fiets. eind goed....al goed. succes allemaal