Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-02-2012 18:43:28
Geldzaken & Recht

Bdr containerreiniging/niet geven volledige informatie/opzeggen abonnement

Stopzetten container reiniging!

er komt bij ons een man aan de deur die een service van container reiniging aanbieden.
ik geef aan bij deze jongeman aan dat ik het nog wil overleggen met m´n man. geen probleem zegt meneer, u wordt morgen toch nog gebeld voor de bevestiging-
ok, ik vul het gele briefje in voor 6 maanden.
mijn man was het er niet mee eens, ik bel bdr dezelfde dag nog op en ze geven aan dat ik het gele briefje naar bdr moet sturen, dit doe ik dezelfde dag nog. een dag later krijg ik een telefoontje van bdr over de service van de huisverkoper, ik vertel haar wederom dat mijn man het er niet mee eens is en dat ik het gele briefje al op de post hebt gedaan. prima, alles afgehandeld, denk ik.
een week later krijg ik een brief met mijn container sticker. ik bel direct naar bdr en leg uit dat ik het abonement direct dezelfde dag heb stop gezet door het gele briefje op te sturen en dit 2 keer telefonisch te melden aan bdr.
mevrouw zegt nooit het briefje retour te hebben ontvangen en dat ze het niet stop kan zetten. boos vraag ik wanneer en hoe dit dan wel kan. mevrouw geeft aan: volgend kalender jaar want u heeft voor en jaar getekend! allereerst heb ik explicite gekozen voor 6 maanden en ten 2de heb ik al het mogelijke gedaan om deze huis aan huis verkoop terug te draaien. mevrouw weigerde me door te verbinden met de manager want die heeft ze niet (?), ze weigerde me haar naam te geven toen ik die vroeg, want dat was niet relevant en ik moest mijn mond houden en stoppen met dreigen.. ik ben de eerste die toegeef dat ik boos ben en boos reageerde maar de wijze waarop bdr `klantenservice` biedt is hooguit schandalig.

het enige wat ik wil is dat het zogenaamde abonnement stop gezet wordt, als de ik vooraf had geweten of had gehoord van de huisverkoper hoe jullie werkwijze is, dan was ik er nooit aan begonnen!