Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mm
mm86 - 20-03-2012 17:51:24
Huishouden & Energie

Recht op vergoeding/vervanging/reparatie

Ik zou maar even langs gaan.
wij hebben ontzettend veel problemen met de mammoet gehad. we hebben plinten besteld, gelijk met de rest van de vloer. deze zouden 2 weken later komen, prima denk je dan. we zouden gebeld worden als ze binnen waren.
na 3 weken nog niks gehoord, toen hebben we gebeld en ze zouden erachter aan gaan maar we hoorde niks meer. dit is nog een aantal keer gebeurd, hebben heel veel gebeld naar de mammoet en een jaar later zijn zij langs geweest want het nummer van de plinten was niet goed opgeschreven. hierna weer niks gehoord wanneer ze zouden komen. toen hebben wij zelf maar weer gebeld, was het bestelnummer weer kwijt, toen weer in de winkel geweest om nogmaals de juiste uit te zoeken. na 4 weken waren ze eindelijk binnen.
dit is het verhaal in het kort, maar hebben nog meer problemen met levering van spullen gehad.
service is echt dramatisch daar, (gelukkig) nog nooit eerder zoiets meegemaakt!
succes met het kastje, en laat je niet afschepen en dwing ze desnoods de leverancier te bellen als je erbij bent.