Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nonjas
nonjas - 22-03-2012 23:38:36
Huishouden & Energie

Gekocht bij thuiswinkel otto wacht bijna jaar op artikel

[quote=nonjas schreef op woensdag 14 mrt 2012, 14:46]beste lezer,

ik ben wanhopig heb vorig jaar juni een eethoek besteld en betaald. na 6 weken geleverd blijkt de verkeerde te zijn. de eethoek werd opgehaald (inmiddels onze oude opgehaald door second hand) mededeling levertijd wederom 6 weken. na 6 weken niets meerdere malen gebeld zou terug gebeld worden hoor niets opeens een mail op zondag levertijd sept. september wederom mail op zondag levertijd december. meerder malen bellen geen reactie meerder malen mailen geen reactie. thuiswinkel organisatie contact mee opgenomen eindelijk wordt er contact met ons opgenomen ze zouden zo snel mogelijk leveren. nou niet dus eind dec een mail wederom op zondag levertijd eind januari ik ben radeloos weer bellen krijg weer geen contact. woest ben ik ik heb betaald 500 euro daarnaast niet te spreken over de telf kosten 0.50 cent per minuut werd geregeld half uur in de wacht gehouden en nog geen stap verder. nadat ik 5de mail verstuurd heb via klachten formulier belt mevrouw ine oerlemans ze neemt de zaak zeer serieus en in behandeling gaat alles eraan doen dat wij zo snel mogelijk onze eethoek krijgen ook omdat wij een kindje van 2 jaar hebben en graag zelf wil eten wat onmogelijk is omdat wij geen eethoek bezitten sinds 3 kwart jaar. eind februari nog niets wel weer een mail levering eind maart janken kan ik wel. nu afgelopen zondag wederom een mail levering eind april ik bel het telf nummer van mevr oerlemans krijg al 3 dagen antwoord apparaat verzoek haar dringend contact met mij op te nemen ik wordt gewoon weer genegeerd ik weet het niet meer heb allerlei instantie ingeschakeld voor hulp,ben 500 euro armer en heb niets hoe is het mogelijk van zo'n groot bedrijf otto kunnen jullie mij helpen?? ik moet even een retivicatie geven ivm de afhandeling van ine oerlemans. afgelopen maandag nam mevrouw contact met mij op dat ze de hele zaak ten zeerste betreurd vooral het feit dat ze nu pas weer contact op nam met mij. aan haar stem hoorde ik dat ze niet zo goed klonk en dat bevestigde ine oerlemans ze was de gehele week flink ziek geweest bevangen door de griep. na meerdere malen excuses deelt ze mede dat onze eethoek dank zijk mevrouw oerlemans dinsdag eindelijkj geleverd wordt.!! wij zijn helemaal blij en vooral met mevrouw oerlemans dit is een medewerkster die alles in staat heeft gesteld om de bestelling met spoede uitegeleverd wordt. het bedrijf otto verdient absoluut geen schoonheids prijs hoe men met ons omgegaan is. de enige die al het mogelijke en afspraken na gekomen is is mevrouw oerlemans. bij deze rectivicatie aangaanden mevrouw ine oerlemans medewerkster van otto die niet alleen voor de klant gaat maar voor het bedrijf, om fouten te herstellen.