Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dirck
dirck - 02-05-2012 11:57:10
Computers & Telefonie

Mag ik contract simpel verbreken ?

Hier staat precies zo'n zelfde klacht:
http://www.klacht.nl/2012/04/simpel-heeft-al-twee-weken-een-zgn-storing/">klacht simpel: simpel heeft al twee weken een zgn storing

oplossing van het bedrijf

klant is door simpel per email benaderd, en heeft de simkaart vrijgegeven na verwerking van de openstaande betaling. anna van dijck anna@simpel.nl

ik zie trouwens ook meer vragen over een zogenaamde storing bij simpel.nl in de maand april.