Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 03-05-2012 10:03:45
Geldzaken & Recht

Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?

Ik zie dat ferratum geen duur 0900 nummer gebruikt.
ze zijn ook per fax of e-mail bereikbaar. dus contact mogelijkheden genoeg lijkt mij.

desnoods contact leggen via een aangetekende brief als het water u tot de lippen stijgt.


=joey0486 schreef op donderdag 3 mei 2012, 09:58: by the way, ik weet dat het stom is om met deze bedrijven in zee te gaan, maar ja... ik ben toch zo stom geweest...

een foutje in de tekst: "op mail word niet of laat gereageerd".
dit moet zijn: "op mail wordt gewoonweg nooit gereageerd".

oh oh oh, wat wordt ik hier chagrijnig van.
ongelooflijk hoe ze mensen voor de gek houden met hun "klantenservice".
als er iets niet goed gaat met bijvoorbeeld terugbetalen zijn ze gewoonweg onbereikbaar.
dramatisch.