Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joey0486 - 03-05-2012 10:21:51
Geldzaken & Recht

Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?

Ik denk gewoon dat ze ons voor de gek houden met die zogenaamde "klantenservice".

ik ben bang dat er pas gereageerd wordt als er een aangetekende brief naartoe gaat inderdaad. denk dat ze amper werknemers hebben en om het politiek correct af te handelen gooien ze maar een bandje aan op dat telefoon nummer met:
"al onze medewerkers zijn in gesprek, u kunt uw vraag ook via e-mail stellen"
"we proberen u zo spoedig mogelijk te helpen, maar houd rekening met een lange wachtijd" (en dat heb ik gemerkt)
en in het begin hoor je nog hoeveel wachtende er voor je zijn en hoe lang het nog gaat duren.
vaak is dat tussen de 2 en 4 minuten. maar na een half uur (4x) heb je nog steeds dat zelfde bandje met die vreselijke vrouw om de 20 seconden.

als ik die stem in het echt achter me hoor dan sta ik niet meer voor mezelf in. :p