Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 03-05-2012 10:26:15
Geldzaken & Recht

Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?


vandaar mijn suggestie: stuur een aangetekende brief! :)

zullen we proberen niet overal een discussie van te maken? hier hoeft niet op geantwoord te worden. het is maar een suggestie.

( aan t.s.

t.s. betekent: degene die dit topic geopend heeft, in gewoon nederlands: vraagsteller. )

=zoekster schreef op donderdag 3 mei 2012, 10:14:=tdehond schreef op donderdag 3 mei 2012, 10:03: ik zie dat ferratum geen duur 0900 nummer gebruikt.
ze zijn ook per fax of e-mail bereikbaar. dus contact mogelijkheden genoeg lijkt mij.



heb je de tekst van ts gelezen, hij hangt constant aan de telefoon en stuurt emails. nergens wordt op gereageerd.