Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 03-05-2012 10:30:51
Geldzaken & Recht

Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?

[quote=joey0486 schreef op donderdag 3 mei 2012, 10:13]
tja en via de post is idd een optie, maar voor zoiets stoms. ik wil alleen weten of de betaling is aangekomen. ik weet zeker dat hij naar het goede rek. nr. is gegaan.

als ze niet op mailtjes en telefoontjes reageren, is het versturen van een aangetekende brief ook zinloos (en duur)! die wordt dan gewoon niet opgehaald / aangenomen, komt je dure brief na enkele weken ongeopend retour.

ts = topicstarter.

ik ken ferratum niet, maar lijkt mij een amateuristische toko.