Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
joey0486 - 03-05-2012 11:09:52
Geldzaken & Recht

Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?

@ tdehond

daar ga ik ook vanuit, maar ik blijf sms ontvangen dat ik nog moet betalen.
en de aanvraag is gedaan op mijn ouders adres..
ik wil niet dat hier straks een of andere mafketel van het incassobureau zijn geld op komt halen aan de deur. weet niet hoe dat in werking gaat verder.

mocht dit zo zijn, iemand een idee hoe ik dit dan kan aanpakken?
ik heb namelijk nog 1 dag volgens hun, dat is vandaag.
grote kans dat ze binnenkort voor de deur staan.

nog even een update!
uw nummer in de wachtrij is : éen!!! de wachtijd bedraagt ongeveer "vieur minuton" en dat al een half uur lang. best knap he.

ik maak me ook niet zozeer druk over die betaling, maar ik irriteer me kapot aan die service van ze.. en dat laat ik graag aan iedereen weten.

ga niet in zee met ferratum!!!!
o.a.
saldodipje.nl
ferratum.nl