Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 03-05-2012 11:13:56
Geldzaken & Recht

Ferratum.nl klantenservice is nep, wie denkt er ook zo over?

Indien u een sms je krijgt kunt u ook een smsje terugsturen dat u betaald heeft.

ik raad aan om het bewijs van betaling ( bankafschrift) zorgvuldig te bewaren. mocht er een onterechte aanmaning komen dan stuurt u aangetekend een copie van dit bankafschrift waaruit blijkt dat u aan uw betalingsverplichting heeft voldaan.

copie brief, + copie bijlage ( bankafschrift) bewaren in map, wat u b.v. dossier ferratum zou kunnen noemen.



=joey0486 schreef op donderdag 3 mei 2012, 11:09: @ tdehond

daar ga ik ook vanuit, maar ik blijf sms ontvangen dat ik nog moet betalen.
en de aanvraag is gedaan op mijn ouders adres..
ik wil niet dat hier straks een of andere mafketel van het incassobureau zijn geld op komt halen aan de deur. weet niet hoe dat in werking gaat verder.

mocht dit zo zijn, iemand een idee hoe ik dit dan kan aanpakken?