Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 05-05-2012 20:30:45
Computers & Telefonie

Mag ik contract simpel verbreken ?

[quote=manonp schreef op zaterdag 5 mei 2012, 20:07]dirck,

kun je je berichtje misschien iets verduidelijken voor mij?
ik ben nu ruim een maand lid en wil graag mijn contract
weer opzeggen nadat ik vaak bellen en mailen nog steeds
niet kan bellen/sms-en of gebeld/gesms worden.

stel simpel in gebreken (schriftelijk en liefst per fax) en geef een redelijk termijn om het op te lossen. (dit doen ze niet, je krijgt er nog niet eens een reactie op).

zeg hierna je abonnement op (wederom schriftelijk en liefst per fax en ook hier krijg je geen reactie op)

zorg ervoor dat je alle afgeschreven bedragen binnen de 8 weken laat storneren. simpel zal het incassobureau inschakelen (dat kunnen ze dan weer wel) hier probeer je je verhaal uit te leggen. (heeft ook geen zin, maar zorg dat je een schriftelijke bevestiging krijgt dat je een poging gedaan hebt om het op te lossen). sowieso nooit betalen.
hierna, jaar of 2 later, komt het voor het kantongerecht en deze veegt het linea recta van tafel en dan, als het goed is, ben je er dan vanaf.

heel veel sterkte in ieder geval.