Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 01-06-2012 16:25:06
Huishouden & Energie

Klachten over bdr container reiniging (huisvuil / kliko's)

"2.4 indien er, door ( extreme) weeromstandigheden ( bv vorst en/of vorst in de grond, sneeuw, weeralarm), niet gereinigd kan worden, komt deze beurt te vervallen en geldt geen recht op restitutie van het abonnementsgeld.

er zal maar een lange winter zijn....... dag geld!!

2.4.1 indien uw container niet is gereinigd, verzoeken wij u dit voor de volgende reiniging aan ons door te geven, zodat wij actie kunnen ondernemen. doet u dit niet, dan geldt geen recht op restitutie van het abonnementsgeld."

u geeft aan, dat u maar 1 (één) dag heeft, om dit door te geven. hoezo maar 1 dag? dit punt geeft aan dat u langer de tijd heeft, tenzij bij u de container elke dag gereinigd wordt.

"4.1 aanmeldingen gelden voor minimaal één jaar en worden stilzwijgend verlengd."

vanaf 1 december 2012 komt dit te vervallen voor bestaande abonnementen, welke zijn afgesloten vóór 1 december 2011. daarna kunt u per maand opzeggen, dus heeft u maximaal één maand opzegtermijn. heeft u een abonnement/contract afgesloten met bdr, ná 1 december 2011, kunt u nu al opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

"4.2 opzeggen van het abonnement dient schriftelijk te geschieden uiterlijk 2 maanden voor het ingaan van het nieuwe abonnementsperiode. dit kunt u alleen schriftelijk via de post doen. indien er niet schriftelijk wordt opgezegd, wordt de overeenkomst stilzwijgend verlengd."

abonnement telefonisch afgesloten? dan kunt u deze óók telefonisch weer opzeggen.