Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-06-2012 08:04:13
Computers & Telefonie

Vroegtijdig abonnement mobiele telefoon opzeggen

Daar heeft de provider geen boodschap aan. u heeft een abonnement afgesloten voor een bepaalde periode waarbij geen extra kosten berekend wordt als u binnen de bundel blijft.

het is afwachten wanneer de voorwaarden of tarieven voor u verslechteren. over het algemeen wordt dan aangegeven dat u het recht heeft om binnen een bepaalde termijn de overeenkomst kosteloos te beƫindigen. dat hoort een provider zo te doen conform de wet.


kinnie schreef op vrijdag 1 jun 2012, 22:46: ik wil van het abonnement af omdat ik de telefoon alleen maar gebruik voor smsen. bijna iedereen is nu aan het whatsappen en daarmee ben ik veel goedkoper uit. kan voor 7,50 of 10,- euro per maand aan al mijn behoeften voldoen. maar er is geen 'moeten' bij hoor. ik kan wel wachten tot februari. en wie weet is er dan wel al weer iets nieuws. ik vroeg het mij ook af omdat ik wel eens gehoord heb dat je bijv. van energieleverancier kunt veranderen als de tarieven wijzigen.
in ieder geval hartelijk dank voor uw reacties!