Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-06-2012 07:35:24
Geldzaken & Recht

Klacht reisbureau schlichter

Empyria schreef op maandag 4 jun 2012, 06:50: deze doet het altijd leuk:

als de prijs was gestégen in die 4 weken, was u dan ook naar het reisburo terug gegaan om bij te betalen???

nee hé? :-p

reuze origineel, heeft susannef ook al bedacht. alsof dat argument enig gewicht in de schaal legt.

ik zie het al. gasprijs gaat omlaag, ik wil voortaan een lagere gasprijs betalen. zegt energieleverancier, als de prijs omhoog was gegaan, had u dan ook geroepen dat u meer wilt betalen. dacht het niet, hè?

om de een of andere reden wordt dit trucje hier vaak gebruikt om de vraagsteller op zijn/haar onredelijkheid te wijzen. ik vind het kul.
het gaat om consumentenrecht.
als in de voorwaarden had gestaan: als de prijs van dit produkt binnen een maand in prijs wordt verlaagd heeft u recht op compensatie, dan had ts een punt gehad.
maar die voorwaarden zijn er niet en dan houdt het op.

dat mensen meteen beginnen te roepen dat ze opgelicht worden, is wel irritant, maar dat komt omdat ze geen benul hebben van hun rechten en plichten als consument.