Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

go
gon4 - 07-06-2012 12:08:56
Huishouden & Energie

Ook slechte ervaring met service en hoofdkantoor beterbed?

Hallo zoekster,

bedankt voor je reactie. wij zijn naar een beddenspeciaalzaak gegaan omdat daar deskundig geadviseerd wordt, want hebben daar niet voor doorgeleerd. je advies om eerst een week proef te liggen en dan pas te beslissen zal ik ter harte nemen. een topmatras wil ik niet op mijn matras hebben. ik lig nu al erg hoog en ben bang dat alles van mijn ledikant afschuift.

de omruiltermijn was nog niet verstreken toen wij met de klacht kwamen. binnen vier dagen na levering is er een melding bij het hoofdkantoor gemaakt, dus dat is binnen de omruiltermijn van 2 weken. helaas zijn ze na telefonisch contact van zowel ons als op aandringen van de winkel, nog steeds niet geweest om de matrassen op te halen. we blijven wachten............