Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 13-06-2012 09:53:10
Auto & Vervoer

Oplichters bij ns fiets kluis bv

Dit verhaal wordt steeds gekker..
op 19 mei verstuurde ik inderdaad een aangetekende brief naar ns fietskluis. het incassobedrijf dreigde met een beslaglegging. ik heb betaald, maar heb ns laten weten dat ik dit deed om de hoge kosten te voorkomen, niet omdat ik eens was met de betaling. via track en trace van postnl zag ik dat de brief is afgehaald op 23 mei.
op 31 mei heb ik maar eens gebeld en....?
ze konden de aangetekende (!) brief niet vinden!!?? ik heb notabene een digitale kopie naar ze moeten sturen.
ja, en toen werd het heel vreemd. mijn klacht en opzegging was nog steeds niet bekend en de klantenservice stuurde de brief op 5 juni door naar de afdelingen van ns fiets
op 8 juni kreeg ik een brief (gedateerd 30 mei!) van de fietskluisadministratie dat ze het abonnement gingen beeindigen, maar deelden niet mee wanneer.
ook wilden ze meewerken aan een oplossing, welke deelden ze niet mee. en dat terwijl ik duidelijk had gesteld wat ik wilde. een flut-brief dus. wat een bedrijf! een aanfluiting.
ik heb de klantenservice teruggemaild en gesteld dat de brief vol fouten stond. ns fiets blijft erbij dat de pas moet worden geretourneerd, of ik deze nu heb of niet of ik nu een brief hierover heb gezonden of niet. een kafkaiaanse situatie. ik zou van mijn leven niet zo'n brief durven te schrijven aan mijn klanten....

er wordt gesteld dat het contract per direct wordt beëindigd. dit is onterecht, want ik heb in februari 2010 (en niet 2009, wat in de brief wordt vermeld) al opgezegd. dit zou betekenen dat ik nóg een jaar abonnement moet betalen! de brief is dan ook onvolledig en onduidelijk. het is echt te gek voor woorden.

er wordt ook gesproken over het vinden van een oplossing en het meewerken hieraan door afdeling fietskluis. in mijn klachtenbrief heb ik gezegd wat ik eis. moet ik echt overal om vragen? hoe expliciet moet ik iets vragen?
in de brief zegt ns fiets mijn probleem te begrijpen. nee, ik denk het niet.
ik heb aangegeven deze geschiedenis zo snel mogelijk via de klaaglijn van rtv- noordholland de wereld in ga sturen.
toch hoop ik dan nog dat ze komen met een acceptabele oplossing, maar nu mijn e-mail niet eens bevestigd wordt (ik heb alleen een leesbevestiging), heb ik hier een hard hoofd in....
ik houd het op de klaaglijn, misschien kan ik dan nog iets van die 115 euro terugkrijgen.

wat een bedrijf! bah! zal ik radar om een koude douche vragen?

dit is zonde van geld en tijd. 115 euro, daar zijn leukere dingen mee te doen, toch?